Tilaus- ja toimitusehdot Shop - Eurotoys.dk
Yli 15.000 tuotetta
Nopea toimitus
Tyytyväiset asiakkaat
30 päivän palautusoikeus
Unohtuiko salasana?
Ostoskori

Tilaus ja toimitusehdot

Tavaroiden myynti Internetissä.

Tilaus -ja toimitusehdot sovelletaan kuluttajien ostamiin tavaroihin osoitteessa www.eurotoys.dk.

Sivuston omistaa ja ylläpitää:

Eurotoys ApS

Emil Neckelmanns Vej 11

5220 Odense SV

Danmark

Puhelin (+358) 0942705010

Sähköposti servicecenter@eurotoys.dk

CVR-nr. DK26330769

Maksaminen

Maksu voidaan suorittaa seuraavilla maksutavoilla: VISA / Dankort, MasterCard, Visa Electron, Klarna ja Svea (Maksuturva).

Kun maksat Mastercard Debit- ja Visa Electron -kortilla, maksu varataan korttisi ehtojen mukaisesti, kunnes hyväksymme tai peruutamme maksun.

Kuntien ja koulujen on mahdollista maksaa laskulla.

Maksu veloitetaan, kun tilaus lähetetään Eurotoysilta. Ostoksesi maksun summaa ei ole mahdollista nostaa, kun varaus on tehty.  

Kaikki hinnat ovat euroissa sisältäen arvonlisäveron. Tilaukseen lisätään toimituskulut riippuen asiakkaan valitsemasta toimitustavasta. Voit valita toimitustavan tilauksen lopussa.

Toimitus

Tilauksesi toimitetaan Bring/Posti, UPS tai Schenkerilla riippuen tilauksesi koosta ja painosta. Toimitusaika on 5 arkipäivää jos kyseinen tuote on varastossamme.

Odotettu toimituspäivämäärä ilmestyy verkkosivustolle ennen tilauksen vahvistusta sekä tilauksen kuittiin.

Tilauksen peruutus

Voit palauttaa ostoksesi 14 päivän kuluessa. Jos olet ostanut useita tuotteita samassa tilauksessa, voit peruuttaa joidenkin tai kaikkien tuotteiden oston. Katso osittaisten toimituskulujen takaisinmaksujen korvaaminen kohdasta takaisinmaksu .

Palautusaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä päivästä, kun sinä tai valtuuttamasi henkilö on ottanut tilatun tuotteen vastaan.

Jos määräaika päättyy vapaapäivänä, lauantaina, itsenäisyyspäivänä, joulu- tai uudenvuodenaattona, on määräaikaa pidennetty seuraavaan arkipäivään.

Jos rikot elokuvien, pelien tai tietokoneohjelmien sinetin, menetät peruuttamisoikeutesi.

Näin peruutat tilauksesi

Peruutus voidaan tehdä verkkosivustolla olevan profiilin kautta, sähköpostitse osoitteeseen servicecenter@eurotoys.dk, sekä puhelinnumerosta 42705010, tai käyttämällä peruutuslomaketta:

Et voi perua tilaustasi kieltäytymällä vastaanottamasta tuotetta tai jättämättä noutamatta sitä ilmoittamatta siitä samanaikaisesti.

Peruutusaika päättyy, jos lähetät ilmoituksen siitä, että pidät tuotteet ennen peruutusajan päättymistä.

Tuotteen palautus ja palautuskustannukset

Jos haluat palauttaa ostoksesi, sinun on palautettava tuote osoitteeseen Emil Neckelmanns Vej 11, 5220 Odense SØ mahdollisimman pian ja viimeistään 14 päivän kuluttua siitä, kun olet ilmoittanut meille, että haluat peruuttaa ostoksesi. Määräaika noudatetaan, jos palautat tavarat ennen 14 päivän päättymistä.

Huomautus! Emme hyväksy postiennakolla lähetettyjä palautuksia.

Teidän on vastattava tavaroiden palauttamisesta johtuvista välittömistä kustannuksista.

Ostajalla on vastuu tuotteista, kunnes Eurotoys on vastaanottanut lähetyksen. Siksi suosittelemme, että otat lähetyksestä kuitin, säilytät sen ja otat talteen seurantatunnuksen. Asiakas on vastuussa tuotteen postituskustannuksista.

Postin postituskustannukset ovat arviolta enintään noin 50 euroa. Tuotteen palautuskustannukset riippuvat tuotteen koosta ja painosta. Kehotamme ottamaan yhteyttä Postiin www.posti.fi

Koosta riippuen joitain tavaroita ei voida palauttaa postitse. Tämä koskee useimpia uima-altaita, leikkimökkejä, sähköautoja, trampoliineja jne. Paluukuljetushinta on olla 300 euroa riippuen koosta ja painosta. Huom., että hintaero riippuu myös siitä, mitä kuljettajaa valitset käyttää. Voit saada tarjouksen tavaroidesi palauttamisesta ottamalla yhteyttä palveluntarjoajaan.

Takaisinmaksu

Kun olemme vastaanottaneet lähetyksen, tarkastamme sen ja hyvitämme sinulle ostoken loppusumman.

Jos olet ostanut useita tavaroita yhdessä tilauksessa, hyvitämme vain palautetut tuotteet, jolloin alkuperäisen tilauksesi toimituskuluja ei hyvitetä.

Palautamme summan ilman aiheetonta viivytystä, viimeistään 14 päivän kuluessa palautuspaketin vastaanottamisesta. Voimme kuitenkin pidättää summan, kunnes olemme vastaanottaneet palautuksesi tai kunnes asiakas on toimittanut todistuksen tavaroiden palauttamisesta.

Maksu hyvitetään aina samalla maksutavalla jota on käytetty ostotilanteessa. Jos olet esimerkiksi käyttänyt maksukorttia, siirretään hyvitettävä summa samalle kortille. Luottokortilta voi tyypillisesti nähdä kerran kuukaudessa sinne rekisteröidyt siirrot.

Tuotteen kunto palautuksen yhteydessä

Tuotteista saa testata vain ominaisuudet ja toiminnot. Tuote on palautettava alkuperäispakkauksessa. Jos pakkaus on vahingoittunut tai siitä puuttuu osia, pidätämme oikeuden veloittaa asiakkaalta tuotteen arvon alenemista vastaavan summan.

Varmista että tavarat on pakattu huolella, sillä ostajalla on vastuu tuotteista, kunnes Eurotoys on vastaanottanut lähetyksen. Siksi suosittelemme, että otat lähetyksestä kuitin, säilytät sen ja otat talteen seurantatunnuksen.

Reklamaatio – jos tuote on viallinen

Tavaroita ostettaessa sovelletaan kuluttajasuojalain sääntöjä. Sinulla on 2 vuoden takuu, jos tuote on viallinen. Vika voi esimerkiksi olla valmistus- tai materiaalivika tai tavara ei vastaa tietoja, joita siitä on etukäteen annettu. Vika ei saa johtua tuotteen virheellisestä käytöstä, tavanomaisesta kulumisesta tai muusta tuotteen vahingoittumisesta.

Jos tuotteessa on vika tai vikoja, Eurotoys järjestää tuotteen korjaamisen tai vaihtoehtoisesti toimittaa uuden tuotteen, jos siitä ei aiheudu suhteettomia kustannuksia Eurotoysille.

Tuotteen vian tulee löytyä kohtuullisen ajan kuluessa. Suosittelemme reklamoimaan tuotteesta mahdollisimman pian ja viimeistään kahden kuukauden sisällä virheen huomaamisesta.

Toivomme että palautuksen yhteydessä annat mahdollisimman yksityiskohtaisen kuvauksen vian ilmenemisestä ja siitä haluatko uuden tuotteen tilalle. Palauttamisen yhteydessä käytä palautuslomaketta, jonka löydät Eurotoysin kotisivuilta profiilisi alta. Liitä lomake palautettavan tuotteen mukana pakettiin.

Varmista että tavarat on pakattu huolella.

Valitusoikeus

Jos emme pääse sopimukseen siitä, mihin sinulla on oikeus, voit valittaa tuotteesta tai palvelusta Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg, Taska. Voit tehdä valituksen osoitteesta: https://kpo.naevneneshus.dk.

Euroopan komission valitusportaalia voidaan käyttää myös valituksen tekemisessä. Tämä on erityisen tärkeää kuluttajille, jotka asuvat toisessa EU-maassa. Valitus jätetään osoitteeseen http://ec.europa.eu/odr. Antaessasi valituksen, ilmoita sähköpostiosoitteemme: servicecenter@eurotoys.dk.

Peruuttamislomakkeen malli

 (täyttäkää ja palauttakaa tämä lomake vain siinä tapauksessa, että haluatte peruuttaa sopimuksen)

Vastaanottaja:

Eurotoys Aps

Emil Neckelmanns Vej 11

5220 Odense SØ

Tlf.63178020

e-mail: servicecenter@eurotoys.dk

_ Ilmoitan / Ilmoitamme(*), että haluan / haluamme(*) peruuttaa tekemäni/tekemämme(*) sopimuksen, joka koskee seuraavien tavaroiden toimittamista(*) / seuraavan palvelun suorittamista(*):

_Tilauspäivä(*) / Vastaanottopäivä(*)

_ Kuluttajan nimi(*) / Kuluttajien nimet(*)

_ Kuluttajan osoite(*) / Kuluttajien osoitteet(*)

_ Kuluttajan allekirjoitus(*) / Kuluttajien allekirjoitukset(*)  [vain jos lomake täytetään paperimuodossa]

_ Päiväys

(*)Tarpeeton yliviivataan.

GO!