Tilaus ja toimitusehdot
Tavaroiden myynti Internetissä.
Tilaus -ja toimitusehdot sovelletaan kuluttajien ostamiin tavaroihin
osoitteessa www.eurotoys.dk.
Sivuston omistaa ja ylläpitää:
Eurotoys ApS
Emil Neckelmanns Vej 11
5220 Odense SV
Danmark
Puhelin (+358) 0942705010
Sähköposti servicecenter@eurotoys.dk
CVR-nr. DK26330769
Maksaminen
Maksu voidaan suorittaa seuraavilla maksutavoilla: VISA / Dankort,
MasterCard, Visa Electron, Klarna ja Svea (Maksuturva).
Kun maksat Mastercard Debit- ja Visa Electron -kortilla, maksu varataan
korttisi ehtojen mukaisesti, kunnes hyväksymme tai peruutamme maksun.
Kuntien ja koulujen on mahdollista maksaa laskulla.
Maksu veloitetaan, kun tilaus lähetetään Eurotoysilta. Ostoksesi maksun summaa
ei ole mahdollista nostaa, kun varaus on tehty.
Kaikki hinnat ovat euroissa sisältäen arvonlisäveron. Tilaukseen lisätään
toimituskulut riippuen asiakkaan valitsemasta toimitustavasta. Voit valita
toimitustavan tilauksen lopussa.
Toimitus
Tilauksesi toimitetaan Bring/Posti, UPS tai Schenkerilla riippuen
tilauksesi koosta ja painosta. Toimitusaika on 5 arkipäivää jos kyseinen tuote
on varastossamme.
Odotettu toimituspäivämäärä ilmestyy verkkosivustolle ennen tilauksen
vahvistusta sekä tilauksen kuittiin.
Tilauksen peruutus
Voit palauttaa ostoksesi 14 päivän kuluessa. Jos olet ostanut useita
tuotteita samassa tilauksessa, voit peruuttaa joidenkin tai kaikkien tuotteiden
oston. Katso osittaisten toimituskulujen takaisinmaksujen korvaaminen kohdasta
takaisinmaksu .
Palautusaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä päivästä, kun sinä tai
valtuuttamasi henkilö on ottanut tilatun tuotteen vastaan.
Jos määräaika päättyy vapaapäivänä, lauantaina, itsenäisyyspäivänä, joulu-
tai uudenvuodenaattona, on määräaikaa pidennetty seuraavaan arkipäivään.
Jos rikot elokuvien, pelien tai tietokoneohjelmien sinetin, menetät
peruuttamisoikeutesi.
Näin peruutat tilauksesi
Peruutus voidaan tehdä verkkosivustolla olevan profiilin kautta,
sähköpostitse osoitteeseen servicecenter@eurotoys.dk, sekä puhelinnumerosta
42705010, tai käyttämällä peruutuslomaketta:
Et voi perua tilaustasi kieltäytymällä vastaanottamasta tuotetta tai
jättämättä noutamatta sitä ilmoittamatta siitä samanaikaisesti.
Peruutusaika päättyy, jos lähetät ilmoituksen siitä, että pidät tuotteet ennen
peruutusajan päättymistä.
Tuotteen palautus ja palautuskustannukset
Jos haluat palauttaa ostoksesi, sinun on palautettava tuote osoitteeseen Emil
Neckelmanns Vej 11, 5220 Odense SØ mahdollisimman pian ja viimeistään 14
päivän kuluttua siitä, kun olet ilmoittanut meille, että haluat peruuttaa
ostoksesi. Määräaika noudatetaan, jos palautat tavarat ennen 14 päivän
päättymistä.
Huomautus! Emme hyväksy postiennakolla lähetettyjä palautuksia.
Teidän on vastattava tavaroiden palauttamisesta johtuvista välittömistä
kustannuksista.
Ostajalla on vastuu tuotteista, kunnes Eurotoys on vastaanottanut
lähetyksen. Siksi suosittelemme, että otat lähetyksestä kuitin, säilytät sen ja
otat talteen seurantatunnuksen. Asiakas on vastuussa tuotteen
postituskustannuksista.
Postin postituskustannukset ovat arviolta enintään noin 50 euroa. Tuotteen
palautuskustannukset riippuvat tuotteen koosta ja painosta. Kehotamme ottamaan
yhteyttä Postiin www.posti.fi
Koosta riippuen joitain tavaroita ei voida palauttaa postitse. Tämä koskee
useimpia uima-altaita, leikkimökkejä, sähköautoja, trampoliineja jne. Paluukuljetushinta
on olla 300 euroa riippuen koosta ja painosta. Huom., että hintaero riippuu myös
siitä, mitä kuljettajaa valitset käyttää. Voit saada tarjouksen tavaroidesi
palauttamisesta ottamalla yhteyttä palveluntarjoajaan.
Takaisinmaksu
Kun olemme vastaanottaneet lähetyksen, tarkastamme sen ja hyvitämme sinulle
ostoken loppusumman.
Jos olet ostanut useita tavaroita yhdessä tilauksessa, hyvitämme vain
palautetut tuotteet, jolloin alkuperäisen tilauksesi toimituskuluja ei
hyvitetä.
Palautamme summan ilman aiheetonta viivytystä, viimeistään 14 päivän
kuluessa palautuspaketin vastaanottamisesta. Voimme kuitenkin pidättää summan,
kunnes olemme vastaanottaneet palautuksesi tai kunnes asiakas on toimittanut
todistuksen tavaroiden palauttamisesta.
Maksu hyvitetään aina samalla maksutavalla jota on käytetty
ostotilanteessa. Jos olet esimerkiksi käyttänyt maksukorttia, siirretään
hyvitettävä summa samalle kortille. Luottokortilta voi tyypillisesti nähdä
kerran kuukaudessa sinne rekisteröidyt siirrot.
Tuotteen kunto palautuksen yhteydessä
Tuotteista saa testata vain ominaisuudet ja toiminnot. Tuote on palautettava
alkuperäispakkauksessa. Jos pakkaus on vahingoittunut tai siitä puuttuu osia, pidätämme oikeuden veloittaa asiakkaalta tuotteen arvon alenemista
vastaavan summan.
Varmista että tavarat on pakattu huolella, sillä ostajalla on vastuu
tuotteista, kunnes Eurotoys on vastaanottanut lähetyksen. Siksi suosittelemme,
että otat lähetyksestä kuitin, säilytät sen ja otat talteen seurantatunnuksen.
Reklamaatio – jos tuote on viallinen
Tavaroita ostettaessa sovelletaan
kuluttajasuojalain sääntöjä. Sinulla on 2 vuoden takuu, jos tuote on viallinen.
Vika voi esimerkiksi olla valmistus- tai materiaalivika tai tavara ei vastaa
tietoja, joita siitä on etukäteen annettu. Vika ei saa johtua tuotteen
virheellisestä käytöstä, tavanomaisesta kulumisesta tai muusta
tuotteen vahingoittumisesta.
Jos tuotteessa on vika tai vikoja,
Eurotoys järjestää tuotteen korjaamisen tai vaihtoehtoisesti toimittaa uuden
tuotteen, jos siitä ei aiheudu suhteettomia kustannuksia Eurotoysille.
Tuotteen vian tulee löytyä
kohtuullisen ajan kuluessa. Suosittelemme reklamoimaan tuotteesta
mahdollisimman pian ja viimeistään kahden kuukauden sisällä virheen
huomaamisesta.
Toivomme että palautuksen
yhteydessä annat mahdollisimman yksityiskohtaisen kuvauksen vian ilmenemisestä
ja siitä haluatko uuden tuotteen tilalle. Palauttamisen yhteydessä käytä
palautuslomaketta, jonka löydät Eurotoysin kotisivuilta profiilisi alta. Liitä
lomake palautettavan tuotteen mukana pakettiin.
Varmista että tavarat on pakattu
huolella.
Valitusoikeus
Jos emme pääse sopimukseen siitä,
mihin sinulla on oikeus, voit valittaa tuotteesta tai palvelusta Center for
Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg, Taska. Voit tehdä valituksen
osoitteesta: https://kpo.naevneneshus.dk.
Euroopan komission
valitusportaalia voidaan käyttää myös valituksen tekemisessä. Tämä on erityisen
tärkeää kuluttajille, jotka asuvat toisessa EU-maassa. Valitus jätetään osoitteeseen
http://ec.europa.eu/odr. Antaessasi valituksen, ilmoita sähköpostiosoitteemme:
servicecenter@eurotoys.dk.
Peruuttamislomakkeen malli
(täyttäkää ja palauttakaa tämä
lomake vain siinä tapauksessa, että haluatte peruuttaa sopimuksen)
Vastaanottaja:
Eurotoys Aps
Emil Neckelmanns Vej 11
5220 Odense SØ
Tlf.63178020
e-mail: servicecenter@eurotoys.dk
_ Ilmoitan / Ilmoitamme(*), että haluan / haluamme(*) peruuttaa tekemäni/tekemämme(*) sopimuksen, joka koskee seuraavien
tavaroiden toimittamista(*) / seuraavan palvelun suorittamista(*):
_Tilauspäivä(*) / Vastaanottopäivä(*)
_ Kuluttajan nimi(*) / Kuluttajien nimet(*)
_ Kuluttajan osoite(*) / Kuluttajien osoitteet(*)
_ Kuluttajan allekirjoitus(*) / Kuluttajien allekirjoitukset(*) [vain jos lomake täytetään paperimuodossa]
_ Päiväys
(*)Tarpeeton yliviivataan.